NOS maakt opnames op Drachtster
Vanmiddag is de NOS op onze school op bezoek geweest om een item te maken over de dienstplichtbrieven die de leerlingen in hun zeventiende levensjaar ontvangen. De NOS heeft verschillende leerlingen geïnterviewd en docent Marc Engelen. Vanavond zal dit nieuwsitem in zowel het jeugdjournaal als het NOS journaal te zien zijn, en rond 17:30 zal een interview te horen zijn op radio 1.